La Unió de Perruqueria i Estètica et convida el pròxim dilluns, 24 d’abril a una píndola formativa on aprendràs a identificar les necessitats dels teus clients i a fer-li una millor proposta de servei.
OBJECTIUS:
- Desenvolupar protocols de treball per garantir l’excel·lència en la nostra oferta de serveis i productes del saló
- Adquirir eines per identificar les necessitats dels nostres clients per oferir-li la millor proposta de servei i producte
- Conèixer i distingir les característiques i beneficis dels productes i serveis que tenim al saló, per oferir el millor assessorament al nostre client, donant solució a les seves necessitats i creant una imatge de saló Premium i professional
CONTINGUTS
- Què veu el client quan entra al nostre saló?
- Què podem descobrir del nostre client?
- Com identifiquem les seves necessitats? Diagnòstic
- Coneixement del producte. Característiques i beneficis.
- Assessorament i venda, dos conceptes diferents
- Quina ha de ser la nostra proposta de valor?
- Les objeccions: una oportunitat per guanyar-se al client
INFORMACIÓ DE L’ACTE
JORNADA PRESENCIAL
Dilluns, 24 d’abril a les 10.30h
Av. Europa, 21 de Granollers
Imprescindible fer la inscripció AQUI