Single post

Assessorament al client, la clau de l’èxit del saló – Dilluns, 24 d’abril de 10.30h a 12.30h

La Unió de Perruqueria i Estètica et convida el pròxim dilluns, 24 d’abril a una píndola formativa on aprendràs a identificar les necessitats dels teus clients i a fer-li una millor proposta de servei.

OBJECTIUS:
  • Desenvolupar protocols de treball per garantir l’excel·lència en la nostra oferta de serveis i productes del saló
  • Adquirir eines per identificar les necessitats dels nostres clients per oferir-li la millor proposta de servei i producte
  • Conèixer i distingir les característiques i beneficis dels productes i serveis que tenim al saló, per oferir el millor assessorament al nostre client, donant solució a les seves necessitats i creant una imatge de saló Premium i professional
CONTINGUTS
  • Què veu el client quan entra al nostre saló?
  • Què podem descobrir del nostre client?
  • Com identifiquem les seves necessitats? Diagnòstic
  • Coneixement del producte. Característiques i beneficis.
  • Assessorament i venda, dos conceptes diferents
  • Quina ha de ser la nostra proposta de valor?
  • Les objeccions: una oportunitat per guanyar-se al client

INFORMACIÓ DE L’ACTE

JORNADA PRESENCIAL
Dilluns, 24 d’abril a les 10.30h
Av. Europa, 21 de Granollers

Imprescindible fer la inscripció AQUI